دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا سالکی به نام یه حال جدید ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا سالکی به نام یه حال جدید ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا سالکی به نام یه حال جدید ...

 

Download New Music By Pouya Saleki Called Ye Hale Jadid

 

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام یه حال جدید

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پویا سالکی یه حال جدید

قرارای یواشکیمون حالو هوای عاشقیمون کنارمی عشقم وسطه این هوای بارون
تو با منی با توام من کسه دیگه ای بینمون نیست که اصلا

قراره بمونیم با هم این همه سال دو تا دیوونه ی خوشحال

هوای دلامون چه بهاریه هوا اونجوری که دوست داریه
یه حاله جدید تو به دلم بده ساعته عشقه

منو تو و بارون سه تا عاشقیم کی میدونه ما تا کجا عاشقیم
یه جوریه حالم تو میفهمی این حالته عشقه

شعر آهنگ جدید پویا سالکی یه حال جدید

یه دونه ای من دیوونم تو میدونی من میدونم تا آخر دنیا پا به پای تو می مونم
مثله همه زندگیمون بیخیالیم دوتاییمون چه حالیه با تو زیر قطره های بارون

هوای دلامون چه بهاریه هوا اونجوری که دوست داریه
یه حاله جدید تو به دلم بده ساعته عشقه

منو تو و بارون سه تا عاشقیم کی میدونه ما تا کجا عاشقیم
یه جوریه حالم تو میفهمی این حالته عشقه



بازدید : 1892 | تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395 ساعت : 10:3 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: